UNESCO. Hezkuntzari buruzko argitalpenak - 2017
Los manuales escolares allanan el camino hacia el desarrollo sostenible. Informe de seguimiento de la educación en el mundo: documento de política nº28
UNESCOrekin elkartutako eskolen Munduko Sareari buruzko argitalpenak:
Global guidance on addressing school-related gender-based violence
School violence and bullying: global status report
Getting climate ready: a guide for schools on climate action and the whole-school approach
Educación para transformar vidas: metas, opciones de estrategia e indicadores
La privatización en la educación: tendencias y consecuencias. Hemen: Investigación y prospectiva en educación. Documentos de trabajo. Nº18
Saila: Education, research and foresight: working papers:
- Nº 19: Public-private partnerships as an education policy approach: multiple meanings, risks and challenges
- Nº 20: Globalization and the neoliberal imaginary of educational reform
Declaración de Buenos Aires - E2030: Educación y habilidades para el siglo 21
Making textbook content inclusive: a focus on religion, gender, and culture
Mother tongue-based multilingual education: the key to unlocking SDG 4: quality Education for All
The Conceptualization of competencies related to sustainable development and sustainable lifestyles
Oparotasunerako aliantzak: hazkunde berde eta inklusiborako hezkuntza:
Partnering for prosperity: Education for green and inclusive growth, Davosen, Munduko Ekonomia Foroan, plazaratutako GEM 2016 txostenaren laburpena. Bizitzan zeharreko ikaskuntzak eta hezkuntzak hazkunde berde eta inklusiboaren sustapenean bete dezaketen eginkizun eraldatzailea deskribatzen du. Zuzendari nagusiak iritzi-artikulu bat idatzi zuen Munduko Ekonomia Foroaren webgunean, How do we skill our kids for tomorrow's green economy? izenburukoa eta hura lagungarri gertatu zen argitalpena 3.000tik gora aldiz deskarga zedin astebetean.
Erabaki dezagun nola egin jarraipena eskolarekin zerikusia duen indarkeriari
Otsailean, GEM Txostenak 2017ko bere lehenengo politika-dokumentua ere argitaratu zuen, nazioarteko sinposio bat elikatzeko, “Eskola-indarkeria eta -jazarpena: ebidentziatik ekintzara” izenekoa. Sinposio hori Koreako Errepublikan egin zen eta 70 herrialdetako 250etik gora parte-hartzaile bildu zituen. Let's decide how to measure school violence dokumentuak eskola-indarkeria neurtzeko zenbait tresna eta horien arteko adostasunik eza aztertzen ditu.
Tresnen arteko adostasuna bilatzeko hiru aukera iradokitzen ditu, gaiari buruzko irudi konparagarriagoa izateko eta 4. helburuko adierazle tematikoa elikatzen laguntzeko.
Education for Sustainable Development Goals: Learning Objectives
Las Alianzas público-privadas como enfoque para las políticas educativas: múltiples significados, riesgos y problemas. Hemen: Investigación y prospectiva en educación. Nº19
La globalización y el imaginario neoliberal de la reforma de la educación. Hemen: Investigación y prospectiva en educación. Nº20
3er Informe mundial sobre el aprendizaje y la educación de adultos. El impacto del aprendizaje y la educación de adultos sobre la salud y el bienestar, el empleo y el mercado de trabajo, y la vida social, cívica y comunitaria
Iniciativa UNESCO-Pearson para la alfabetización: mejores medios de subsistencia en un mundo digital
“Herritartasun global” kontzeptuen konparaziozko azterketa 10 herrialdetako curriculum-ildoetan
Hezkuntzako adierazleei buruzko dokumentua, Garapenerako 2030 Mundu Agenda erreferentzia duena. Egungo egoeraren berrikuspena eta gomendioak dakartza:
Garapenerako 2030 Mundu Agendari lotutako argitalpena, atzera begira, UNESCOko Hezkuntza Arloak alfabetatzea sustatzen berrogeita hamar urtean egindako lana erakusten duena:
Guztien eskura dagoen goi-mailako hezkuntza bidezkoari buruzko argitalpena
- We can make higher education equitable and affordable for all. Hemen: Global education monitoring report. Policy paper 30. April 2017
Hezkuntzako parte-hartzearen kontrola: eskolatik kanpo edo eskola uzteko arriskuan dauden haur eta nerabeen jarraipenerako esparrua
Latinoamerikako eta Karibeko Eskualdeko Hezkuntza Bulegoak kulturartekotasunari, hizkuntzei eta 2030 Agendako garapen iraunkorrerako 4. helburuari buruz egin berri duen argitalpena:
- Conocimiento indígena y políticas educativas en América Latina. Análisis exploratorio de cómo las cosmovisiones y conceptos culturales indígenas de conocimeinto inciden, y pueden incidir, en la política educativa en la región
Global Citizenship Concepts in Curriculum Guidelines of 10 Countries: Comparative Analysis
Eskolei eta garapen jasangarriari buruzko gidak:
- Escuelas en acción Ciudadanos del mundo para el desarrollo sostenible: guía para el alumnado
- Escuelas en acción, ciudadanos del mundo para el desarrollo sostenible: guía para el profesorado
2030eko Agendaren barruko ODS4 helburua lortzeko mundu mailako adierazpen bat egin eta argitaratu da
2030eko Agendako garapen jasangarriaren 4. helburua
The ABCs of global citizenship education
Hezkuntzaren alorreko Garapen Jasangarriaren 4. Helburuaren ebaluazioa jaso da argitalpenean
Eskoletako indarkeriari buruzko UNESCOren politika-agiria
- Decidamos cómo medir la violencia en las escuelas. Hemen: Documento de política. Nº 29. 2017
UNESCOren argitalpen berria: Garapen Jasangarrirako Hezkuntzari buruzko UNESCOren Ekintza Globalerako Programa
Preventing violent extremism through education: a guide for policy-makers
(Hezkuntzaren bidez indarkeriazko estremismoa prebenitzea: politikarientzako gida bat)
Education sector responses to the use of alcohol, tobacco and drugs
(Alkohol, tabako eta drogen kontsumoari hezkuntza-sektoreak emandako erantzunak)
Seis maneras de asegurar que la educación superior no deje a nadie atrás. Documento de política nº30. Abril de 2017
Historical efforts to implement the UNESCO 1974 recommendation on Education in light of 3 SDGs targets
(UNESCOk 1974an Hezkuntzaz emandako gomendioa ezartzeko ahalegin historikoak, garapen jasangarrirako hiru helbururen ikuspuntutik)
UNESCO Recommendation concerning Education for International Understanding, Co-operation and Peace, And Education relating to Human Rights and Fundamental Freedoms (1974)
Hezkuntzan zuzentasuna sartzeko gida
Generoaren ikuspegitik hezkuntzarako, zientziarako, teknologiarako, ingeniaritzarako eta matematiketarako baliabideen gida
UNESCOko Hezkuntza Plangintzaren Nazioarteko Institutuaren (IIPE) argitalpena
- El rol cambiante de la educación superior
Boletín del IIPE. Noticias y análisis sobre planeamiento y gestión de la educación, vol. 33, no. 1, enero-junio 2017
XXI. menderako ikaskuntza-giro adimentsuei buruzko argitalpena
Hezkuntzaren sektorearen argitalpena curriculum-esparruei buruz
Bizitzarako eta lanerako baliagarriak diren trebetasun digitalei buruzko argitalpena. Frantzia, AEB eta Koreako zenbait kasuren azterketak ere jaso dira
UNESCOren Hezkuntzaren Nazioarteko Bulegoaren argitalpena, 2030eko hezkuntza-agendari buruzkoa
Klima-aldaketari buruzko gidaliburua ikastetxeentzat
Irakurketaren eta idazketaren kultura sustatzeari buruzko argitalpena. Europako eta AEBko jardunbide onen adibideak jasotzen ditu
Txostena: neskatoen eta emakumeen hezkuntza zientzietan, teknologian, ingeniaritzan eta matematiketan
- Cracking the code: girls’ and women’s education in in science, technology, engineering and mathematics (STEM) education
2017ko abuztuaren 28tik 30era antolatu zen nazioarteko mahai-inguru batean aurkeztu zen:
Txostenaren albistea/laburpena (gaztelaniaz)
Herramientas de formación para el desarrollo curricular: una caja de recursos
Hezkuntza tekniko eta profesionalerako gida
Garapen jasangarriaren 4. Helburuaren aurrerapen-adierazleei buruzko argitalpena, matematiketara bideratua
2030eko hezkuntza-estrategia lortzeko, informazioaren eta komunikazioaren teknologien aprobetxamenduari buruzko argitalpena
Helduen hezkuntzari buruzko argitalpena
Curriculum-esparruei buruzko argitalpena
Garapen jasangarriari buruzko gida
Indarkeriazko estremismoa hezkuntzaren bidez prebenitzeko gida, gazteek zuzendua
Garapen Jasangarriaren 4. Helburuaren –hezkuntzari buruzkoa– ebaluazioari eta monitorizazioari buruzko argitalpena
GEM txostenaren laburpena gazteentzat; munduan hezkuntzari egiten zaion jarraipenari buruzko txostena
Hezkuntza Baliabide Irekiei buruzko dokumentuak