Vapers sentsibilizazio-kanpaina
Kanpaina hau bereziki gazteei zuzenduta dago, eta produktu berrien erabilerarekin lotutako osasun-arriskuei buruz sentsibilizatzea du helburu, hala nola lurrungailuak eta errekuntza baxuko tabakoa. Moda kalteezin eta erakargarritzat hartzen den jokabide baten arrisku-pertzepzioa handitzean oinarritzen da. Kaltegabetasun-sentsazioa eta beste gizarte-konbentzionalismo batzuk (hala nola postureoa, moda edo talde edo koadrila bateko kide izatearen sentimendua) direla-eta, gazteek gero eta maizago erabiltzen dute.
Horrela, digitalki eszena zirraragarri bihurtutako nerabeen artean ohikoak diren bi egoeraren irudiari dagokionez, honako mezu hau plazaratzen da: “Bapeatzea ez da broma. Bizitza izorratzen dizu”
Materialak
Azken aldaketako data: