Gobernantza, Administrazio Digital eta Autogobernu Saila

Zer egiten du USEk?

Administrazioaren eraldaketa digitalari dagokionez, Zerbitzu Elektronikoen Lan Taldeak eremu hauetan jarduten du:

Eremuak

Funtzioak

1.- Zerbitzuen eta prozeduren ereduak eta protokoloak
  • Zerbitzu elektronikoak kudeatzeko eredua ezartzea eta Zerbitzu eta Prozedura Elektronikoen Protokoloa egitea eta onartzea.

  • Eskabideen eta gainerako izapideen eredu eta formulario elektronikoak egoitza elektronikoan ezartzea.

2.- Administrazio elektronikoaren plataforma komuna, Platea/Tramitagune
  • Administrazio elektronikoaren zerbitzu komunak deklaratzea, kudeatzea eta mantentzea.

  • Herritarrengan oinarritutako ikuspegia duten administrazio-zerbitzuak eta -prozedurak modu korporatiboan eta zeharkakoan digitalizatzea; horien jarraipena eta kontrola egitea, eta zerbitzu publikoen eta administrazio-prozeduren plangintzan, garapenean eta ezarpenean azterketa integrala egiaztatzea.

  • «Nire karpeta» herritarren karpeta kudeatzea.
    Administrazio elektronikoko zerbitzu komunen kudeaketari eta erabilerari buruzko estatistika-txostenak egitea

  • Administrazio elektronikoaren behatoki gisa dagozkion eginkizunak betetzea.

  • Kargak murrizteko eta administrazioa sinplifikatzeko gauzatutako jarduketei buruzko informazioa argitaratzea eta eguneratuta edukitzea «euskadi.eus» webgunean eta egoitza elektronikoan.

  • Herritarrek «euskadi.eus» webgunean eta egoitza elektronikoan egiten dituzten kontsultak pertsonalizatzea bultzatzea, bai eta pertsonei zerbitzu pertsonalizatuak eskaintzea ere, herritarrei arreta emateko organo eskudunarekin koordinatuta.

3- Elkarreragingarritasun-zerbitzuak, NISAE
  • NISAE elkarreragingarritasun-nodoa eboluzionatzea.

  • Sailen eta erakunde autonomoen elkarreragingarritasun-zerbitzuen eskaintza bultzatzea.

  • Estatuko Administrazio Orokorreko ministerioen eta erakundeen elkarreragingarritasun-zerbitzuen eskaintza bultzatzea.

  • Foru-ogasunak koordinatzea elkarreragingarritasun-zerbitzuen eskaintzan.

  • Euskal toki-administrazioak koordinatzea elkarreragingarritasun-zerbitzuen eskaintzan.

4.- Euskal administrazioen ordainketa-pasabidea
  • Ordainketa Pasabidea garatzea, ordainketa seguruari buruzko Europako zuzentaraua betetzeko.

  • Ordainbide berriak bultzatzea: Bizum, NireOrdinketa Wallet, etab.

  • Mugikortasuneko ordainketa-pasabidearen erabilera euskal administrazio guztietara zabaltzea.

  • Leihatilan ordaintzeko dipositibo berriak euskal administrazio guztietara zabaltzea, ordainketa seguruari buruzko Europako zuzentaraua betez.

5.- Sinaduraren eta ziurtagirien politika
  • Sinadura elektronikoaren eta ziurtagirien politika ezartzea.
6.- Dokumentuak kudeatzeko politika
  • Dokumentu elektronikoak kudeatzeko politika definitzen eta mantentzen laguntzea.
7.- Erabiltzaileei arreta ematea eta administrazio elektronikoko tresnetan trebatzea
  • Zerbitzu Elektronikoen Erabiltzaileei Laguntzeko Zentroaren (CAU) kontrola eta jarraipena egitea, herritarrei arreta emateko eskumena duen organoarekin koordinatuta.

  • Jarraibideak, gida praktikoak eta herritarrei eta enplegatu publikoei prozedurak bitarteko elektronikoen bidez izapidetzen lagunduko dien beste edozein informazio prestatzea.

  • Tutoretza-zerbitzua eta lankidetza-espazioa kudeatzea, kanal elektronikoa erabiltzen laguntzeko baliabideen web-euskarrian.

  • Herritarrei arreta integrala eta kanal anitzekoa emateko eta zerbitzuak bitarteko elektronikoen bidez eskuratzeko ekainaren 20ko 91/2023 Dekretuaren 59. artikuluan aurreikusitako Zerbitzu Elektronikoen Sarea kudeatzea.

  • Administrazio elektronikoaren arloan langile publikoak gaitzeko plana onartzea, Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundearekin lankidetzan.

Azken aldaketako data: