Kultura eta Hizkuntza Politika Saila

Herri-administrazio edo erakundeak

Zer egin behar da erregistrora sarbidea izateko?

Herri-administrazio edo erakunde bezala kontsultak egin ahal izateko, honako urratsak emango dira:

  • Erakundeko arduradunak egoki deritzan erabiltzaileak izendatuko ditu: pertsonal arduraduna, euskara teknikaria, etab.
  • Erakundeko arduradunak alta emateko formularioa bete eta erregistrobateratua@euskadi.eus helbide elektronikora bidali beharko du.
  • Ez ahaztu eskaera bakoitzeko formulario bat bete beharko dela.
  • Erregistro Bateratuaren kudeatzaileok alta bideratuko dugu eta pertsona horri sarbidea emango diogu.

Pertsona baimenduak, txartel elektroniko pertsonala erabilita, dagokion erakundearen izenean kontsultak egin ahal izango ditu.

Nork kontsulta dezake?

Edozein herri-administraziok edo erakundek erabili ahal izango du erregistroa, beti ere, erabiltzailea izendatu eta alta eman ondoren.

Zer kontsulta daiteke?

Herri-administrazio edo erakunde moduan, aukera izango duzu pertsonek egiaztatutako euskara maila altuena kontsultatzeko edo/eta dituen euskara maila guztiak kontsultatzeko.

HPSk, erregistroko datuen erabilera zuzena egiten dela bermatu behar du. Ondorioz, egiten diren kontsulta guztiak erregistratuta geratuko dira, behar izanez gero, dagokion jarraipena egin ahal izateko.