Taula-estatistikoak IBILTUR-MICE Berdintasuna 2019.
Datuak deskargatu
- Deskarga EAEko kongresu eta konbentzioetara joandako pertsonak hartzen dituen establezimendu mota, sexuaren arabera ( %). 2019. Formatu honetan: XLSX (10.42 KB) - EAEko kongresu eta konbentzioetara joandako pertsonak hartzen dituen establezimendu mota, sexuaren arabera ( %). 2019.
- Deskarga EAEko kongresu eta konbentzioetara joandakoen jatorrizko merkatu nagusiak, sexuaren arabera ( %). 2019. Formatu honetan: XLSX (10.57 KB) - EAEko kongresu eta konbentzioetara joandakoen jatorrizko merkatu nagusiak, sexuaren arabera ( %). 2019.
- Deskarga Euskal Autonomia Erkidegoko kongresu eta konbentzioetara joandakoen batez besteko adina, sexuaren arabera. 2019. Formatu honetan: XLSX (10.09 KB) - Euskal Autonomia Erkidegoko kongresu eta konbentzioetara joandakoen batez besteko adina, sexuaren arabera. 2019.
- Deskarga Aisialdiko jarduerak egiten dituzten EAEko kongresu eta konbentzioetara bertaratutako pertsonak, sexuaren arabera ( %). 2019. Formatu honetan: XLSX (10.11 KB) - Aisialdiko jarduerak egiten dituzten EAEko kongresu eta konbentzioetara bertaratutako pertsonak, sexuaren arabera ( %). 2019.
- Deskarga EAEko kongresu eta konbentzioetara bertaratutako pertsonen fideltasuna, sexuaren arabera ( %). 2019. Formatu honetan: XLSX (10.18 KB) - EAEko kongresu eta konbentzioetara bertaratutako pertsonen fideltasuna, sexuaren arabera ( %). 2019.
Erlazioa duten dokumentuak
Xehetasunak
Metadatuak: RDF
-
Datuen iturria
-
MotaEstatistika | Estatistika ofiziala (Euskal Estatistika Planaren barruan edota Urteko Estatistika Egitarauan)
- Gaia
-
Geografia eremuaEskualdekoa, Euskal Autonomia Erkidegoa, Lurralde Historikoa, Udalerrikoa
-
Lizentzia
-
Sortze-data2017/10/01
-
Eguneratze-data2017/10/15
-
Eguneratze-maiztasunaAldizkotasun gabe
-
Datuen hasiera-data2019/01/01
-
Datuen amaiera-data2019/12/31
Deskribapena
IBILTUR operazioaren helburua beste erakunde batzuek eginiko estatistikak osatzea da; hauek batez ere bisitari fluxuak neurtzen baitute. IBILTUR-ek Euskadin fenomeno turistikoaren ezaguera osoagoa lortu nahi du, gure bidaiarien profila ezartzen laguntzen diguten azterlana eginez.
Estatistikak jasotzen ditu lehen etapetatik turistaren portaeraren gaineko informazioa: norakoaren aukeraren erabakitzea , motibazio nagusiak edo bidaian bilatzen dituen helburuak, informazioaren bilaketa (kanal nagusiak), erreserba, norakoan eginiko jardueren xehetasunak. Guzti hori, gaurko Marketin-Planean definituta dauden marka geografiko eta produktu-egiturak kontuan harturik
Emaiguzu zure iritzia
Komenta ezazu datu bilduma hau.Zure iritziak hobetzen laguntzen digu.