EEE - PREE 5000 programa: Euskal autonomia erkidegoko erronka demografikoko udalerrietan dauden eraikinetarako energia-birgaitzeko programa, Suspertze, Eraldatze eta Erresilientzia Planaren esparruan - Europar Batasunak finantzatua - NextGenerationEU
[PREE 5000 programa]
- Erakundea:
- Industria, Trantsizio Energetikoa eta JasangarritasunaEEE - Energiaren Euskal Erakundea
- Egoera:
Deskribapena
Xedea
Suspertze, Eraldatze eta Erresilientzia Planaren hiriko birgaitzeko eta berroneratzeko planaren birgaitzeko eta erronka demografikoko programaren barnean hartutako Euskal Autonomia Erkidegoko erronka demografikoko udalerrietan dauden eraikinetarako energia-birgaitzeko dirulaguntza-programa (PREE 5000) arautzen duten oinarriak onartzen, deitzen eta argitaratzen dituen Energiaren Euskal Erakundeko zuzendari nagusiaren 2021eko urriaren 18ko EBAZPENAREN bitartez ezarritako laguntzen deialdia egitea.
Laguntza-programa honen esparruan ematen diren dirulaguntzak itzuli beharrik gabeko dirulaguntzak izango dira, eta bateragarriak izango dira barne-merkatuarekin, Europar Batasunaren Funtzionamenduari buruzko Tratatuko 107. artikuluko 3. atalean xedaturik dagoenaren arabera, eta salbuetsirik daude tratatu bereko 108. artikuluan Batzordeari jakinarazteko ezarrita dagoen betebeharretik.
Aurrekontuko zuzkidura
1.554.450 €Prestazio ekonomikoa
Aurrekontu-zuzkidura
Horrenbestez, Euskal Autonomia Erkidegoko erronka demografikoko udalerrietan dauden eraikinetarako energia-birgaitzeko Programa honetarako (PREE 5000 Programa) zuzkidura ekonomikoa 1.554.450 euro izango da, ENERGIAREN EUSKAL ERAKUNDEKO (hemendik aurrera, "EEE") aurrekontuetan horretarako ezarritako kredituaren arabera.
Laguntzak esleitzeko prozedura
Laguntza-eskaerak ebatziko dira konkurrentzia jarraituko prozedura baten bitartez, deialdietan esleitutako aurrekontu-kreditua agortu arte. Hala, eskaerak aurkezten diren ordena zorrotzaren arabera aztertu, tramitatu eta ebatziko dira.
Adierazitako indarraldi hori amaitzean, ez dira eskaera gehiago onartuko. Dena den, esleitutako aurrekontua agortzen bada eta betiere programaren indarraldia amaitu ez bada (2023ko abenduaren 31), eskaerak erregistratu ahalko dira behin-behineko erreserba-zerrendan, eta sarrera-ordenari zorrotz jarraikiz erantzungo zaie, aldez aurreko laguntza-eskaeretan izaten diren ezespen edo errebokazioen arabera, aurrekontua askatu ahalko luketenak, edo deialdian aurrekontu berri bat sartzen bada. Eskaera bat behin-behineko erreserba-zerrendara aurkezteak ez dio ezein eskubide sortuko eskatzaileari eskaera ebazten ez den arte.
Aurrekontu-zuzkidura
Horrenbestez, Euskal Autonomia Erkidegoko erronka demografikoko udalerrietan dauden eraikinetarako energia-birgaitzeko Programa honetarako (PREE 5000 Programa) zuzkidura ekonomikoa 1.554.450 euro izango da, ENERGIAREN EUSKAL ERAKUNDEKO (hemendik aurrera, "EEE") aurrekontuetan horretarako ezarritako kredituaren arabera.
Laguntzak esleitzeko prozedura
Laguntza-eskaerak ebatziko dira konkurrentzia jarraituko prozedura baten bitartez, deialdietan esleitutako aurrekontu-kreditua agortu arte. Hala, eskaerak aurkezten diren ordena zorrotzaren arabera aztertu, tramitatu eta ebatziko dira.
Adierazitako indarraldi hori amaitzean, ez dira eskaera gehiago onartuko. Dena den, esleitutako aurrekontua agortzen bada eta betiere programaren indarraldia amaitu ez bada (2023ko abenduaren 31), eskaerak erregistratu ahalko dira behin-behineko erreserba-zerrendan, eta sarrera-ordenari zorrotz jarraikiz erantzungo zaie, aldez aurreko laguntza-eskaeretan izaten diren ezespen edo errebokazioen arabera, aurrekontua askatu ahalko luketenak, edo deialdian aurrekontu berri bat sartzen bada. Eskaera bat behin-behineko erreserba-zerrendara aurkezteak ez dio ezein eskubide sortuko eskatzaileari eskaera ebazten ez den arte.
Nori dago zuzenduta
Programa honetan aurreikusitako laguntzen azken hartzaile izan daitezke, jarduketa subentzionagarri mota bakoitzerako jarraian zerrendatzen diren subjektu guztiak, betiere egoitza fiskala Espainian badute, eta energia-birgaitzearen eraginpeko eraikina EAEn badago:
- a) Edozein erabileratarako diren egungo eraikinetako jabeak diren izaera pribatu edo publiko pertsona fisiko edo juridikoak.
- b) Etxebizitza-erabilerako bizitegi-eraikinetako jabeen erkidegoak edo jabeen erkidegoen elkarteak, Jabetza Horizontalari buruzko uztailaren 21ko 49/1960 Legearen 5. artikuluan xedatutakoaren arabera.
- c) Elkartutako eraikinen jabe diren jabeak, Kode Zibilaren 396. artikuluan ezarritako eskakizunak biltzen dituztenak eta Jabetza Horizontalaren dagokion titulua sinatzen ez dutenak.
- d) Enpresa ustiatzaile, errentatzaile edo emakidadunak, jabetzarekin epe luzerako indarreko kontratu bidez kondizio hori egiaztatzen dutenak, kontratu horrek ahalmen espresua emango dielarik programan barne hartu beharreko jarduketako zaharberritze-obrei ekiteko.
- e) Energia-zerbitzuetako enpresak, edo energia-efizientziari buruzko 2012ko urriaren 25eko Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 2012/27/EB Zuzentarauaren transposizioa egiten duen otsailaren 12ko 56/2016 Errege Dekretuan definitutako energia-zerbitzuen hornitzaileak. Zuzentarau horren arabera aldatzen dira 2009/125/EE eta 2010/30/EB Zuzentarauak, eta indargabetzen dira 2004/8/EE eta 2006/32/EE Zuzentarauak, energia-auditoriei, zerbitzu-hornitzaileen eta energia-auditoreen akreditazioari eta energia- hornikuntzaren efizientziaren sustapenari dagokienez.
- f) Toki-erakundeak, Toki Araubideko Oinarriak arautzen dituen apirilaren 2ko 7/1985 Legearen 3. artikuluaren arabera, eta Sektore Publikoaren Araubide Juridikoaren urriaren 1eko 40/2015 Legearen 2.2 artikuluak erreferentzia egiten dien administrazio publikoen arteko edozeinetako sektore publiko instituzionala.
- g) Energia berriztagarrien erkidegoak eta herritarren energia-erkidegoak, iturri berriztagarrietatik datorren energiaren erabileraren sustapenari buruzko 2018ko abenduaren 11ko Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 2018/2001 Zuzentarauaren arabera, eta, hurrenez hurren, 2012/27/EB Zuzentaraua aldatzen duen eta elektrizitatearen barne-merkaturako arau erkideei buruzko 2019ko ekainaren 5eko Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 2019/944 Zuzentarauaren arabera, baita energiaren alorrean eta susperraldi ekonomikorako beste esparru batzuetarako neurriak onartzen dituen ekainaren 23ko 23/2020 Errege Lege Dekretuaren 4. artikuluaren arabera ere.
Udalek, diputazio probintzialek edo erakunde baliokideek, udalerrien mankomunitate edo elkarteek, eta administrazio publiko horiei lotutako edo haren mendeko zuzenbide publikoko erakundeek eta erakunde publikoek, laguntzan azken hartzaile izateko aukera izango dute, energia birgaitzeko jarduketak egiteko ekimena sustatu eta kudeatzeko, pertsona fisiko edo juridikoen, publiko edo pribatuen, zerbitzu-sektoreko edo, nortasun juridikorik izan gabe ere, Oinarri hauetan aurreikusitako jarduketa subentzionagarriak gauza ditzaketen eraikinetako jabeen ordezkari gisa, betiere, Dirulaguntzei buruzko Legeko 11.3 artikuluko bigarren paragrafoan aurreikusitako bete beharko delarik.
Betekizunak
-
Betekizunak
1) Jarduketa subentzionagarriak
Programa honetan aurreikusitako jarduketa subentzionagarriak, nahitaez, EAEko erronka demografikoko udalerrietako edozeinetan kokatutako eraikin edo etxebizitzetan gauzatu beharko dira.
Tipologia hauetako batean edo bat baino gehiagotan sartu behar dira jarduketa subentzionagarriak, eta III. ERANSKINEAN bakoitzerako ezartzen diren eskakizun espezifikoak bete:
- Inguratzaile termikoaren energia-efizientzia hobetzea.
- Energia-efizientzia eta energia berriztagarrien erabilera berokuntzako, klimatizazioko, hozketako, aireztapeneko eta etxeko ur beroko instalazio termikoetan.
- Argiztapen-instalazioen energia-efizientzia hobetzea.
EAEn dauden eraikin osoetako jarduketak izango dira subentzionagarriak, honako erabileren arteko bat edo bat baino gehiago duten eraikinetakoak:
- a) Familia bakarreko etxebizitzako eraikinak;
- b) Etxebizitzako bizitegi kolektiboko tipologiako eraikinak;
- c) Beste edozein erabilerako eraikinak (administratiboa, sanitarioa, irakaskuntza-arlokoa, kulturala, eta abar), Eraikingintza Antolatzeari buruzko azaroaren 5eko 38/1999 Legearen 2.1 artikuluak araututakoen artean.
Laguntza-eskaera guztien xede diren jarduketetarako lortu eta justifikatu beharko da energia primario ez-berriztagarriaren kontsumoa % 30 murriztea abiapuntuko egoeraren aldean, eta gutxienez letra batean hobetu beharko da eraikinaren energia-kalifikazio totala karbono dioxidoko emisioen eskalan (kg CO2 /m2 urte), eraikinaren hasierako energia-kalifikazioarekiko.
Laguntzako jarduketek aplikatzekoa zaien indarreko araudia bete beharko dute, eta beharrezko lizentziak eta administrazio-baimenak eduki jarduketa horiek hori eskatzen badute.
2) Kostu hautagarriak eta ez-hautagarriak
Hautagarritzat hartzen dira Laguntza Programaren Oinarrien III. ERANSKINEAN deskribatutako jarduketa tipologia bakoitzerako adierazi direnak, eta jarraian zerrendatzen direnak:
- a) Ekainaren 1eko 390/2021 Errege Dekretuan eta otsailaren 26ko 25/2019 Dekretuan eta haren ondorengo edozein aldaketatan aurreikusitako energia-efizientziako ziurtagiria teknikari eskudunak egin dezan ordaindutako ordainsari profesionalak.
- b) Laguntza-eskaeraren kudeaketa-kostuak.
- c) Laguntzako jarduketa tipologiekin lotutako proiektu teknikoen idazkuntzaren kostuak.
- d) Jarduketen zuzendaritza fakultatiboaren kostuak.
- e) Obren edota instalazioen egikaritzapen-kostuak.
- f) Ekipotan eta materialetan egindako inbertsioa.
- g) Laguntzen eskaerako eta justifikaziorako eskatutako txostenen eta gainerako dokumentazioaren idazkuntza-kostuak.
- h) Jarduketak egitearen justifikazioaren kudeaketa-kostuak.
- i) Justifikazio-kontuari buruzko auditorearen txostena.
- j) Laguntzako jarduketak behar bezala egin direla akreditatzen duen txostena, kontrol-erakunde edo kontrol-entitate batek emandakoa.
- k) Jarduketa tipologia bakoitzaren beste beharrezko partida (osagarriak edo ez) espezifiko batzuk.
- l) Jarduketa dela-eta, amiantoa duten eraikuntza-produktuak erretiratu behar direnean. Amiantoaren esposiziopean egoteko arriskua duten lanei aplika dakizkiokeen segurtasun eta osasuneko gutxieneko xedapenak ezartzen dituen martxoaren 31ko 396/2006 Errege Dekretuak ezarritako baldintzak betez kendu beharko dira produktu horiek. Prozesuan sortutako hondakinak kudeatzeko, hondakin eta lurzoru kutsatuei buruzko uztailaren 28ko 22/2011 Legean eta eraikuntzako eta eraispeneko hondakinen sorkuntza eta kudeaketa arautzen duen ekainaren 26ko 112/2012 Dekretuan adierazitakoa hartu beharko da aintzat.
- m) Trantsiziorako eta Erronka Demografikorako Ministerioak argitaratutako «Ingurumenari ale esanguratsurik ez egiteko printzipioarekin bat datozen jarduketak diseinatu eta garatzeko gidaren» irizpideak betetzeko neurri zuzentzaileak ezartzeko kostuak.
Ez dira kostu hautagarritzat hartzen lizentziak, tasak, zergak edo tributuak. Dena den, BEZa hautagarritzat hartu ahalko da, betiere ezin badira berreskuratu edo osorik edo partzialki ezin bada konpentsatu.
Programaren barruan laguntzaren xede diren gehieneko kostu hautagarria eskaera bakoitzeko, Laguntza Programaren Oinarrien III. ERANSKINEAN ezarri da. Jarduketa subentzionagarri mota guztiei aplikatzekoa den gutxieneko kostu hautagarria 10.000€ da laguntza-eskaera bakoitzeko.
Araudia
Erakundeak
Deitzen duen erakundea
- Eusko Jaurlaritza > Industria, Trantsizio Energetikoa eta Jasangarritasuna
- Zuzenbide pribatuko erakunde publikoak > EEE - Energiaren Euskal Erakundea
Ebazten duen erakundea
- Eusko Jaurlaritza > Industria, Trantsizio Energetikoa eta Jasangarritasuna
- Zuzenbide pribatuko erakunde publikoak > EEE - Energiaren Euskal Erakundea
Kontaktu-informazioa
Kodea
1210601Eskaera eta dokumentazioa aurkeztea
Laguntza-programa honetarako laguntza-eskaerak aurkezteko epea 2022ko urtarrilaren 13an hasiko da indarraldia amaitzen den arte, 2024ko uztailaren 31era arte, hain zuzen ere.
Inprimakiak
Eskaerarekin hasi baino lehen:
- Kontuan hartu identifikazio elektronikoko baliabide bat eduki behar duzula.
- Presta itzazu behar diren dokumentuak formatu digitalean (PDFn edo onartutako formatuetan).
Ondoren, sartu zerbitzu elektronikoan, eta jarraitu honako 4 urrats hauei:
- Bete dagozkion atalak eta erantzukizunpeko adierazpenak.
- Erantsi aldez aurretik prestatu dituzun dokumentuak.
- Sinatu eskaera.
- Bidali eskaera eta dokumentuak.
Jarraian, pantaila bat ikusiko duzu, bidalketa eginda dagoela adieraziko dizuna (hartu-agiria).
Ondoren, tramitazioarekin jarraitzeko eta zure espedientearen jarraipena egiteko aukera izango duzu, Nire karpeta atalaren bitartez.
-
1. Dokumentazio-betekizunak laguntzak eskatzeko fasean:
Ikus Programaren Oinarrien II. ERANSKINA, A1 atala
2. Dokumentazio-betekizunak jarduketen justifikazio-fasean:
Ikus Programaren Oinarrien II. ERANSKINA, B atala
-
Betekizunak
1) Jarduketa subentzionagarriak
Programa honetan aurreikusitako jarduketa subentzionagarriak, nahitaez, EAEko erronka demografikoko udalerrietako edozeinetan kokatutako eraikin edo etxebizitzetan gauzatu beharko dira.
Tipologia hauetako batean edo bat baino gehiagotan sartu behar dira jarduketa subentzionagarriak, eta III. ERANSKINEAN bakoitzerako ezartzen diren eskakizun espezifikoak bete:
- Inguratzaile termikoaren energia-efizientzia hobetzea.
- Energia-efizientzia eta energia berriztagarrien erabilera berokuntzako, klimatizazioko, hozketako, aireztapeneko eta etxeko ur beroko instalazio termikoetan.
- Argiztapen-instalazioen energia-efizientzia hobetzea.
EAEn dauden eraikin osoetako jarduketak izango dira subentzionagarriak, honako erabileren arteko bat edo bat baino gehiago duten eraikinetakoak:
- a) Familia bakarreko etxebizitzako eraikinak;
- b) Etxebizitzako bizitegi kolektiboko tipologiako eraikinak;
- c) Beste edozein erabilerako eraikinak (administratiboa, sanitarioa, irakaskuntza-arlokoa, kulturala, eta abar), Eraikingintza Antolatzeari buruzko azaroaren 5eko 38/1999 Legearen 2.1 artikuluak araututakoen artean.
Laguntza-eskaera guztien xede diren jarduketetarako lortu eta justifikatu beharko da energia primario ez-berriztagarriaren kontsumoa % 30 murriztea abiapuntuko egoeraren aldean, eta gutxienez letra batean hobetu beharko da eraikinaren energia-kalifikazio totala karbono dioxidoko emisioen eskalan (kg CO2 /m2 urte), eraikinaren hasierako energia-kalifikazioarekiko.
Laguntzako jarduketek aplikatzekoa zaien indarreko araudia bete beharko dute, eta beharrezko lizentziak eta administrazio-baimenak eduki jarduketa horiek hori eskatzen badute.
2) Kostu hautagarriak eta ez-hautagarriak
Hautagarritzat hartzen dira Laguntza Programaren Oinarrien III. ERANSKINEAN deskribatutako jarduketa tipologia bakoitzerako adierazi direnak, eta jarraian zerrendatzen direnak:
- a) Ekainaren 1eko 390/2021 Errege Dekretuan eta otsailaren 26ko 25/2019 Dekretuan eta haren ondorengo edozein aldaketatan aurreikusitako energia-efizientziako ziurtagiria teknikari eskudunak egin dezan ordaindutako ordainsari profesionalak.
- b) Laguntza-eskaeraren kudeaketa-kostuak.
- c) Laguntzako jarduketa tipologiekin lotutako proiektu teknikoen idazkuntzaren kostuak.
- d) Jarduketen zuzendaritza fakultatiboaren kostuak.
- e) Obren edota instalazioen egikaritzapen-kostuak.
- f) Ekipotan eta materialetan egindako inbertsioa.
- g) Laguntzen eskaerako eta justifikaziorako eskatutako txostenen eta gainerako dokumentazioaren idazkuntza-kostuak.
- h) Jarduketak egitearen justifikazioaren kudeaketa-kostuak.
- i) Justifikazio-kontuari buruzko auditorearen txostena.
- j) Laguntzako jarduketak behar bezala egin direla akreditatzen duen txostena, kontrol-erakunde edo kontrol-entitate batek emandakoa.
- k) Jarduketa tipologia bakoitzaren beste beharrezko partida (osagarriak edo ez) espezifiko batzuk.
- l) Jarduketa dela-eta, amiantoa duten eraikuntza-produktuak erretiratu behar direnean. Amiantoaren esposiziopean egoteko arriskua duten lanei aplika dakizkiokeen segurtasun eta osasuneko gutxieneko xedapenak ezartzen dituen martxoaren 31ko 396/2006 Errege Dekretuak ezarritako baldintzak betez kendu beharko dira produktu horiek. Prozesuan sortutako hondakinak kudeatzeko, hondakin eta lurzoru kutsatuei buruzko uztailaren 28ko 22/2011 Legean eta eraikuntzako eta eraispeneko hondakinen sorkuntza eta kudeaketa arautzen duen ekainaren 26ko 112/2012 Dekretuan adierazitakoa hartu beharko da aintzat.
- m) Trantsiziorako eta Erronka Demografikorako Ministerioak argitaratutako «Ingurumenari ale esanguratsurik ez egiteko printzipioarekin bat datozen jarduketak diseinatu eta garatzeko gidaren» irizpideak betetzeko neurri zuzentzaileak ezartzeko kostuak.
Ez dira kostu hautagarritzat hartzen lizentziak, tasak, zergak edo tributuak. Dena den, BEZa hautagarritzat hartu ahalko da, betiere ezin badira berreskuratu edo osorik edo partzialki ezin bada konpentsatu.
Programaren barruan laguntzaren xede diren gehieneko kostu hautagarria eskaera bakoitzeko, Laguntza Programaren Oinarrien III. ERANSKINEAN ezarri da. Jarduketa subentzionagarri mota guztiei aplikatzekoa den gutxieneko kostu hautagarria 10.000€ da laguntza-eskaera bakoitzeko.
Laguntza eskatzeko betekizunak:
- Formularioak betetzea, inprimatzea eta sinatzea
- Behar den dokumentazio guztia prestatzea
- Eskaera eta dokumentazio guztia aurkeztea adierazitako aurkezpen-lekuetan
-
1. Dokumentazio-betekizunak laguntzak eskatzeko fasean:
Ikus Programaren Oinarrien II. ERANSKINA, A1 atala
2. Dokumentazio-betekizunak jarduketen justifikazio-fasean:
Ikus Programaren Oinarrien II. ERANSKINA, B atala
Eskaerak, aldaketak eta berritzeak Sociedad Estatal Correos y Telégrafos, SA, SME-ko bulegoetan aurkeztuko dira.
Administrazioari bidalketa elektroniko bat egin beharko zaio hurrengo postontziko helbidea adieraziz.
- BULEGO-KODEA
O00016302
- BULEGOAREN IZENA
Ekonomiaren Garapen, Iraunkortasun eta Ingurumen Sailaren erregistroa
- UNITATE ARDURADUNAREN KODEA
A16007347
- UNITATE ARDURADUNAREN IZENA
Zerbitzu Zuzendaritza
- ADMINISTRAZIO-MAILA
Administrazio autonomikoa
Aurkezteko beste leku batzuk
Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16.4 artikuluan aurreikusita dagoen bitartekoren bat erabiliz.
-
Betekizunak
1) Jarduketa subentzionagarriak
Programa honetan aurreikusitako jarduketa subentzionagarriak, nahitaez, EAEko erronka demografikoko udalerrietako edozeinetan kokatutako eraikin edo etxebizitzetan gauzatu beharko dira.
Tipologia hauetako batean edo bat baino gehiagotan sartu behar dira jarduketa subentzionagarriak, eta III. ERANSKINEAN bakoitzerako ezartzen diren eskakizun espezifikoak bete:
- Inguratzaile termikoaren energia-efizientzia hobetzea.
- Energia-efizientzia eta energia berriztagarrien erabilera berokuntzako, klimatizazioko, hozketako, aireztapeneko eta etxeko ur beroko instalazio termikoetan.
- Argiztapen-instalazioen energia-efizientzia hobetzea.
EAEn dauden eraikin osoetako jarduketak izango dira subentzionagarriak, honako erabileren arteko bat edo bat baino gehiago duten eraikinetakoak:
- a) Familia bakarreko etxebizitzako eraikinak;
- b) Etxebizitzako bizitegi kolektiboko tipologiako eraikinak;
- c) Beste edozein erabilerako eraikinak (administratiboa, sanitarioa, irakaskuntza-arlokoa, kulturala, eta abar), Eraikingintza Antolatzeari buruzko azaroaren 5eko 38/1999 Legearen 2.1 artikuluak araututakoen artean.
Laguntza-eskaera guztien xede diren jarduketetarako lortu eta justifikatu beharko da energia primario ez-berriztagarriaren kontsumoa % 30 murriztea abiapuntuko egoeraren aldean, eta gutxienez letra batean hobetu beharko da eraikinaren energia-kalifikazio totala karbono dioxidoko emisioen eskalan (kg CO2 /m2 urte), eraikinaren hasierako energia-kalifikazioarekiko.
Laguntzako jarduketek aplikatzekoa zaien indarreko araudia bete beharko dute, eta beharrezko lizentziak eta administrazio-baimenak eduki jarduketa horiek hori eskatzen badute.
2) Kostu hautagarriak eta ez-hautagarriak
Hautagarritzat hartzen dira Laguntza Programaren Oinarrien III. ERANSKINEAN deskribatutako jarduketa tipologia bakoitzerako adierazi direnak, eta jarraian zerrendatzen direnak:
- a) Ekainaren 1eko 390/2021 Errege Dekretuan eta otsailaren 26ko 25/2019 Dekretuan eta haren ondorengo edozein aldaketatan aurreikusitako energia-efizientziako ziurtagiria teknikari eskudunak egin dezan ordaindutako ordainsari profesionalak.
- b) Laguntza-eskaeraren kudeaketa-kostuak.
- c) Laguntzako jarduketa tipologiekin lotutako proiektu teknikoen idazkuntzaren kostuak.
- d) Jarduketen zuzendaritza fakultatiboaren kostuak.
- e) Obren edota instalazioen egikaritzapen-kostuak.
- f) Ekipotan eta materialetan egindako inbertsioa.
- g) Laguntzen eskaerako eta justifikaziorako eskatutako txostenen eta gainerako dokumentazioaren idazkuntza-kostuak.
- h) Jarduketak egitearen justifikazioaren kudeaketa-kostuak.
- i) Justifikazio-kontuari buruzko auditorearen txostena.
- j) Laguntzako jarduketak behar bezala egin direla akreditatzen duen txostena, kontrol-erakunde edo kontrol-entitate batek emandakoa.
- k) Jarduketa tipologia bakoitzaren beste beharrezko partida (osagarriak edo ez) espezifiko batzuk.
- l) Jarduketa dela-eta, amiantoa duten eraikuntza-produktuak erretiratu behar direnean. Amiantoaren esposiziopean egoteko arriskua duten lanei aplika dakizkiokeen segurtasun eta osasuneko gutxieneko xedapenak ezartzen dituen martxoaren 31ko 396/2006 Errege Dekretuak ezarritako baldintzak betez kendu beharko dira produktu horiek. Prozesuan sortutako hondakinak kudeatzeko, hondakin eta lurzoru kutsatuei buruzko uztailaren 28ko 22/2011 Legean eta eraikuntzako eta eraispeneko hondakinen sorkuntza eta kudeaketa arautzen duen ekainaren 26ko 112/2012 Dekretuan adierazitakoa hartu beharko da aintzat.
- m) Trantsiziorako eta Erronka Demografikorako Ministerioak argitaratutako «Ingurumenari ale esanguratsurik ez egiteko printzipioarekin bat datozen jarduketak diseinatu eta garatzeko gidaren» irizpideak betetzeko neurri zuzentzaileak ezartzeko kostuak.
Ez dira kostu hautagarritzat hartzen lizentziak, tasak, zergak edo tributuak. Dena den, BEZa hautagarritzat hartu ahalko da, betiere ezin badira berreskuratu edo osorik edo partzialki ezin bada konpentsatu.
Programaren barruan laguntzaren xede diren gehieneko kostu hautagarria eskaera bakoitzeko, Laguntza Programaren Oinarrien III. ERANSKINEAN ezarri da. Jarduketa subentzionagarri mota guztiei aplikatzekoa den gutxieneko kostu hautagarria 10.000€ da laguntza-eskaera bakoitzeko.
Ebazpena eta errekurtsoak
Ebazteko epea
Ebazpena EHAAn argitaratu eta 6 hilabeteko epean
Diru-laguntza emateko modua
Lehiaketarik gabe
Isilbidearen ondorioak
Gaitzetsiak
- Ziurtatu identifikazio elektronikorako bitarteko bat duzula.
- Prestatu dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu Nire karpeta aplikaziora.
Aukerako berraztertzeko errekurtsoa administrazio-errekurtsoa da. Honen bidez, administrazio-organo bati eskatzen zaio berak emandako egintza berrikusteko eta zuzentzeko.
Aukerako errekurtsoa denez, interesatuek errekurtso hau jartzeko aukera dute ala, nahiago badute, Administrazioarekiko auzi-errekurtsoa jar dezakete zuzenean.
Zer egintzaren aurka jartzen da?
- Administrazio-bideari bukaera ematen dioten egintzen aurka.
Zer organori jartzen zaio?
- Errekurritutako egintza ematen duen organoari.
Zer epe daukazu errekurtsoa jartzeko?
- Hilabete, egintza espresu bat errekurritzen baduzu.
- Noiznahi, presuntziozko egintza gertatu eta biharamunetik aurrera.
Zer epe dauka administrazioak ebazteko?
- Hilabete: Epe horretan ez bazaizu ebazpena jakinarazten, errekurtsoa ezetsitzat joko da.
Zer errekurtso jar dezakezu gero?
Aukerako berraztertzeko errekurtsoa jartzen bada, Administrazioarekiko auzi-errekurtsoa jar daiteke gero, bide judizialetik.
Dena dela, aukerako errekurtsoa denez, interesatuek Administrazioarekiko auzi-errekurtsoa jar dezakete zuzenean.
Informazio gehiago: Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen V. titulua, II. kapitulua. Administrazio-errekurtsoak.
- Sartu online inprimaki honetara eta bete (ez da beharrezkoa identifikazio elektronikorako bitartekorik izatea).
- Inprimatu bete duzun eskabidea, eta eskuz sinatu.
- Aurkeztu eskabidea prozeduran ezarritako epean eta lekuetan.
Eskaerak, aldaketak eta berritzeak Sociedad Estatal Correos y Telégrafos, SA, SME-ko bulegoetan aurkeztuko dira.
Administrazioari bidalketa elektroniko bat egin beharko zaio hurrengo postontziko helbidea adieraziz.
- BULEGO-KODEA
O00016302
- BULEGOAREN IZENA
Ekonomiaren Garapen, Iraunkortasun eta Ingurumen Sailaren erregistroa
- UNITATE ARDURADUNAREN KODEA
A16007347
- UNITATE ARDURADUNAREN IZENA
Zerbitzu Zuzendaritza
- ADMINISTRAZIO-MAILA
Administrazio autonomikoa
Aurkezteko beste leku batzuk
Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16.4 artikuluan aurreikusita dagoen bitartekoren bat erabiliz.
Aukerako berraztertzeko errekurtsoa administrazio-errekurtsoa da. Honen bidez, administrazio-organo bati eskatzen zaio berak emandako egintza berrikusteko eta zuzentzeko.
Aukerako errekurtsoa denez, interesatuek errekurtso hau jartzeko aukera dute ala, nahiago badute, Administrazioarekiko auzi-errekurtsoa jar dezakete zuzenean.
Zer egintzaren aurka jartzen da?
- Administrazio-bideari bukaera ematen dioten egintzen aurka.
Zer organori jartzen zaio?
- Errekurritutako egintza ematen duen organoari.
Zer epe daukazu errekurtsoa jartzeko?
- Hilabete, egintza espresu bat errekurritzen baduzu.
- Noiznahi, presuntziozko egintza gertatu eta biharamunetik aurrera.
Zer epe dauka administrazioak ebazteko?
- Hilabete: Epe horretan ez bazaizu ebazpena jakinarazten, errekurtsoa ezetsitzat joko da.
Zer errekurtso jar dezakezu gero?
Aukerako berraztertzeko errekurtsoa jartzen bada, Administrazioarekiko auzi-errekurtsoa jar daiteke gero, bide judizialetik.
Dena dela, aukerako errekurtsoa denez, interesatuek Administrazioarekiko auzi-errekurtsoa jar dezakete zuzenean.
Informazio gehiago: Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen V. titulua, II. kapitulua. Administrazio-errekurtsoak.